• +36 30 902 4115
  • Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
  • Hétfő - Péntek 8:00 - 18:00; Szombat 8:00 - 14:00
Porlasztó kiszedés, kifúrás Opel Vivaro 2.0 CDTI. Megpróbálta a szerelő kiszedni a porlasztókat, de a nagymértékű berohadás miatt nem tudta, utána hívott minket. Közel 17 tonna húzóerő kellet, hogy ki tudjuk szerelni az injektorokat. A hengerfej nem sérült. A porlasztókba belevágtak, de ha nem vágnak bele , akkor sem lehetett…
A berohadt injektorok nem kis fejtörést okoznak a szakiknak, sok esetben széttépik, roncsolják valamilyen módon a porlasztó testet. A képeken, egy csúnyán meggyötört porlasztó látható, amivel nem boldogult az Opel gyári célszerszáma sem. A kereskedelemben egyre több speciális szerszámot lehet fellelni, sok egyáltalán nem használható arra, amire tervezték. Szervizünk gyors…
Opel Vivaro M9R 2.0 DCI Beszorult (piezo-s) porlasztócsúcsok kiszerelése. Ötven százalékában a porlasztók kettészakadnak kiemelés közben. A ritka esetek egyike, hogy mind a négy porlasztócsúcsot sikerül kiszerelni egyben. A kettészakadt porlasztókat fúrással távolítjuk el. AZ ÉGÉSTÉRBE GARANTÁLTANT NEM KERÜL SZENNYEZŐDÉS. Cégünk a legmegbízhatóbb megoldást biztosítja ügyfelei részére!
Hidraulikus 12 Tonnás prémium kategóriás,motortípusra kifejlesztett célszerszámokkal dolgozunk, amely messze felülmúlja a piacon beszerezhető,sok esetben nem olcsó kihúzókat. Opel Vivaro M9R 2.0 DCI Beszorult (piezo-s) porlasztócsúcsok kihúzása. Ötven százalékában a porlasztók kettészakadnak húzás közben. A ritka esetek egyike, hogy mind a négy porlasztócsúcsot sikerül kiszerelni egyben. A kettészakadt porlasztókat fúrással…
Opel Movano 2.5 DCI (G9U Renault motor) Beszorult diesel porlasztók eltávolítása hidraulikus célszerszámmal. Ez esetben a beszorulás oka a korom a tűzkarika tömítetlensége miatt "kifújt" a motor. A képeken jól látszik az erős korom lerakódás, szinte teljesen ellepte a porlasztókat. A porlasztócsúcsot az elektronika letekerése nélkül, sikeresen távolítottuk el. Természetesen…
Opel Vivaro, Renault Trafic, Nissan Primastar, 2.0-2.3 DCI (M9R,M9T) motorkód, egy nagyon problémás motor. Extrém módon beleszorul a porlasztócsúcs a hengerfejbe, nincs megoldva a vízelvezetés és megáll a szelepfedélben a víz. Amíg a porlasztócsúcsok a helyükön vannak, nem lehet leszerelni a hengerfejet, ez tovább nehezíti a dolgot. Néhány kép a…
© 2019 N&K Autószerviz. Minden jog Fenntartva! Viber Chat